📞 Останнім часом поширеними є ситуації, коли Вам телефонують з невідомих мобільних номерів та повідомляють інформацію на кшталт:
“Вашу банківську картку заблоковано…”
“Ваш родич потрапив в поліцію/лікарню…”
“Ви стали переможцем конкурсу, у зв’язку з чим необхідно…..”
Подібні сценарії початку розмови, як правило, є прикладом телефонного шахрайства, тобто, коли особа шляхом обману чи зловживання довірою комуніціює з “жертвою” за допомогою засобів мобільного зв’язку, щоб отримати особисту, фінансову чи конфіденційну інформації, або ж просто грошові кошти.
Так звані “амплуа” 🎭 Вашого співрозмовника можуть бути різними, наприклад:
З метою мінімізації негативних наслідків від дій телефонних шахраїв, рекомендуємо не повідомляти нікому без нагальної потреби:
⚠️ Рекомендуємо відразу класти слухавку, якщо співрозмовник:
Хоче “ще раз” уточнити реквізити банківської картки шляхом диктування, надіслання фото
❎ Працівники банку ніколи не телефонують, щоб дізнатись зазначену інформацію. Крім того, Ви можете звернутися в банк за офіційним номер телефону, що вказаний на банківській картці.
Спонукає прибути до певної установи за чітко встановленою локацією
❎ Перш за все, необхідно перевірити актуальність знаходження установи за вказаною адресою
Вказує на необхідність отримати грошовий виграш та переведення коштів для сплати податку за його отримання
❎ Всі відрахування утримуються з суми виграшу через її зменшення на суму податків.
Повідомляє про необхідність термінового переведення коштів для допомоги на лікування вашого близького родича/ покриття його витрат чи боргу
❎ Необхідно самостійно зв’язатися з особами, яким, зі слів шахрая, необхідна матеріальна допомога та перевірити достовірність описаної ситуації.
🆘 Що робити, якщо ви зрозуміли, що стали жертвою шахраїв та розголосили якісь з наступних даних: реквізити банківської картки/SIM-карти/доступ в інтернет банкінг?
🙌🏻 Команда ЮК “Привілей” рекомендує дотримуватися описаних вище правил. Будьте уважними до своєї конфеденційної інформації та не розкривайте її нікому 🤫