За даними Антимонопольного комітету України в 2019 році найпоширенішим видом недобросовісних дій, які здійснювались з метою досягнення неправомірних переваг у конкуренції, було поширення інформації, що вводить в оману.
Даний вид порушення склав 84% (!) від загальної кількості дій, що належать до недобросовісної конкуренції суб’єктів господарювання.
Основною метою поширення недостовірної або неправдивої інформації, що може вводити в оману споживачів є одержання неправомірної переваги в конкуренції та отримання збільшеного прибутку.
Це можуть бути такі відомості, що містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, якість товару, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб’єкта господарювання тощо.
Наведемо декілька форм поширення неправдивої інформації. Наприклад:
●реклама в роликах на радіо;
● реклама на сайтах у мережі Інтернет;
● поширення інформації із залученням лідерів думок у соціальних мережах;
●та навіть реєстрація торгової марки із завідомо оманливою або недостовірною інформацією.
У другій частині даної теми ми розповімо як саме можна зафіксувати дані порушення та як уникнути ризиків, пов’язаних з розповсюдженням недостовірної інформації, аби не підривати ділову репутацію бренду.