Продовжуючи пепередній пост, розкриємо наступні питання:
Як зафіксувати порушення❓
Законодавством чітко не встановлено перелік носіїв, на яких може відбуватися поширення неправдивої інформації. Отже, це може бути будь-який носій.
Доказами порушення недобросовісної конкуренції можуть бути:
⚪️ упаковка продукції з оманливим дизайном ;
⚪️ листівки чи зафіксований на фото рекламний плакат з неправдивим текстом;
⚪️ записаний на носій інформації рекламний ролик чи роздруківка з мережі Інтернет;
⚪️ проведене незалежне експертне дослідження впливу на споживачів недобросовісної реклами або інформації;
⚪️ свідоцтво про реєстрацію ТМ із завідомо оманливою рекламою тощо.
❗️ВАЖЛИВО❗️ фіксування та належне оформлення доказів необхідно проводити із залученням фахівців, які мають практичний досвід у цій сфері.
⏳ Строк притягнення до відповідальності за недобросовісну конкуренцію становить 3 роки з дня вчинення порушення, а у разі порушення, що тривало в часі — з дня закінчення вчинення порушення.
⚠️ Звертаємо увагу на наступне:
В процесі розповсюдження інформації, розробки упаковки продукції, реєстрації ТМ необхідно проводити детальний аналіз щодо змісту інформації, яка не повинна вводити в оману споживачів. Реєстрація ТМ не дає права на поширення інформації, яка може вводити споживачів в оману.
🎓 ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ:
Відповідно до ст. 21 ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції», вчинення недобросовісної конкуренції, тягне за собою накладення штрафу в розмірі до 5% доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації товарів/ робіт/ послуг за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.
✅ Щоб уникнути ризиків створення та розповсюдження недостовірної інформації, що може призвести до накладання штрафних санкцій та підриву ділової репутації, варто звертатися за отриманням ефективної правової допомоги.
💙 Отже, над створенням позитивного іміджу потрібна узгоджена та ефективна робота юристів і в цьому вам залюбки допоможуть команда ЮК “Привілей”.