Оператори поштового зв’язку загубили ваше поштове відправлення? Розказуємо, що робити споживачу поштових послуг в такому випадку.
Відповідно до діючого законодавства України, оператори поштового зв’язку перед користувачами послуг з пересилання поштових відправлень несуть таку матеріальну відповідальність:
Виняток! Не можна притягнути до матеріальної відповідальності оператора поштового зв’язку за втрату поштового відправлення, якщо:
Отож, якщо ви потрапили в ситуацію, коли на поштовому відділенні ваше відправлення було втрачено, пропонуємо виконати наступний алгоритм дій:
Крок 1. Звернення із заявою про розшук поштового відправлення до об’єкта поштового зв’язку.
Заява повинна містити інформацію про:
— дату, час та місце відправлення,
— кількісно-якісну характеристику об’єкта відправлення (номер, категорія, вага тощо),
— вартість посилки,
— тип відправлення,
— вартість послуги відправлення та тип її оплати,
— відомості про адресата та його поштову адресу.
До заяви необхідно додати усі наявні документи, які свідчать про факт відправлення (квитанція про оплату послуги, касовий чек, договір про надання поштових послуг тощо)
Крок 2. Звернення з претензією до об’єкта поштового зв’язку.
Якщо розшукові дії працівників об’єкту поштового зв’язку не дали очікуваного результату, варто направити їм претензію. Така претензія повинна містити детальний опис усіх обставин та перелік наявних доказів, які свідчать про факт відправлення (документи, які додавалися до заяви про розшук) та факт втрати посилки (складений акт об’єкту поштового зв’язку про втрату, фото- чи та/або відеофіксація, показання свідків).
Об’єкт поштового зв’язку у місячний строк з моменту отримання претензії зобов’язаний надати відповідь.
Крок 3. Звернення до суду з позовом про виплату компенсації за втрачене поштове відправлення оператором поштового зв’язку.
Якщо зі спливом місячного строку після отримання претензії об’єкт поштового зв’язку не надав відповідь або у задоволенні претензії було відмовлено, відповідне питання необхідно вирішувати вже в судовому порядку.
Особливістю вирішення даного питання в судовому порядку є строк звернення з позовом, який становить один рік з моменту виникнення підстав для цього.
ЮК «Привілей» бажає вам ніколи не стати заручниками подібних ситуацій, та щоб ваше відправлення вчасно та в належному стані було доставлено до адресата.