У зв’язку із введенням карантину у роботодавців виникає все більше питань щодо подальших дій, організації роботи та взаємодії з працівниками. Сьогодні в Україні дистанційна робота стала чи не єдиним рішенням практично для більшості сфер малого та середнього бізнесу.
🤷🏻♀️ Але з віддаленою роботою прийшло й чимало питань та проблем, які стосувалися можливості ефективно працювати з дому, без збитків для компаній.
📄 З цього приводу ми розібралися із законопроєктом №4051, який регулює правила роботи українців на віддаленій роботі.
ЩО Ж ПРОПОНУЄ ПРОЄКТ❓
👩🏻💻 Розмежувати два види самостійної роботи:
✔️ дистанційна робота передбачає, що працівник зможе вільно обирати місце роботи та на власний розсуд організовувати свій робочий процес.
✔️ надомна робота – закріплене робоче місце вдома, яке працівник не можна залишати без погодження із керівником, а також дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.
✅ Також передбачаються права та обов’язки для роботодавців і працівників:
⚠️ Згідно із законопроєктом, керівники зобов’язані не менш ніж за два місяці ознайомити співробітників з умовами переведення на режим гнучкого робочого часу. Також вони мають слідкувати за тим, щоб віддалені працівники використовували робочий час раціонально.
💙 Ми й надалі будемо стежити за подальшим просуванням законопроєкту та будемо тримати вас в курсі