Діджиталізація послуг. Кориснi онлайн-ресурси

30.04.2020

Діджиталізація послуг, які ще декілька років тому ми мали змогу отримати стоячи в довжелезній черзі, перемагає над бюрократизмом. Умови карантину змушують користуватися онлайн послугами і тих осіб, які не були в захваті від технологічного прогресу в силу вікових особливостей. Проте, динаміка розробок настільки висока, що за декілька місяців вимушеного контакту з технічними благами, навіть найстарше покоління може звикнути до онлайн-послуг.

Найперший та, мабуть, найпопулярніший ресурс – “ДІЯ”. У цьому онлайн-ресурсі можна отримати свої паспортні дані. Дія функціонує у формі мобільного додатку, онлайн-сервісу державних послуг, порталу освітніх курсів з цифрової грамотності та платформи, направленої на обслуговування бізнесу. Перевага: реєстрація займає не більше 7 хвилин, однак після отримання власного електронного кабінету можна отримати основні послуги щодо інформації з реєстру речових прав на нерухоме майно; відкрити/закрити ФОП, або отримати допомогу по безробіттю.

Ще одним корисним ресурсом є інформаційна платформа «ДОПОМОГА ПОРУЧ». Це онлайн-проект спрямований на визначення потреб, надання відповідної мобільної допомоги та соціальних послуг одиноким громадянам похилого віку, людям з інвалідністю, сім’ям з дітьми (зокрема, дітям з інвалідністю) та іншим соціально вразливим верствам населення. Громадяни можуть звертатися до «гарячих» телефонних ліній, які працюватимуть при місцевих органах влади, та залишати інформацію про потребу в продуктах харчування, засобах особистої гігієни, побутовій хімії, транспортних послугах для доставки цих товарів. Щодня на онлайн-платформі «Допомога поруч» розміщуватиметься інформація про потребу в допомозі та звіт про її надання.

Мінсоцполітики задовго до карантину запровадило ОНЛАЙН-СЕРВІС ПО ПРИЗНАЧЕННЮ ДОПОМОГИ ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ. Громадянам для користування цим сервісом необхідно мати електронний цифровий підпис (до речі, його оформлення займає не більше 10 хвилин часу та є безоплатним, наприклад, як у “ПриватБанку”). Тож щоб отримати допомогу при народженні дитини, необхідно: заповнити та подати заяву онлайн, підписати електронні форми та чекати зв’язку з органами соціального захисту.

Також корисною онлайн-платформою для допомоги у веденні бухгалтерського обліку бізнесу є TAXER. Зокрема, Taxer підкаже суму і актуальні реквізити для будь-якого населеного пункту країни; веде інтерактивний календар з актуальними податковими подіями для підприємця на поточний рік; допомагає створювати договори, акти, рахунки. Він автоматично формує необхідні документи і звітність. Бонусом є швидке оновлення бази знань та регулярні відповіді профільних спеціалістів на питання представників бізнесу. Наразі, Taxer діє безоплатно, але є версія за 450 грн/рік, яка включає в себе такі послуги: автоматичне заповнення звітів, спрощені форми звітів, автоматичний розрахунок курсової різниці, онлайн перевірка заборгованості по податках, сплата податків карткою або Приват24

Не менш цікавим є сервіс “ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ”, який дає доступ до Даних про взяття на облік платників податків, Реєстру страхувальників, Реєстру платників єдиного податку, Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового, Реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами, Реєстру неприбуткових установ та організацій, інформації про РРО, Заяви про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу та багатьох інших послуг та даних, які необхідні користувачам. Реєстрація в ньому вимагає лише ЕЦП та займає максимум 5 хвилин.

Вищезазначений перелік не є вичерпним, тому не бійтеся користуватися технічним інноваціями, які скоро стануть буденним явищем для всіх громадян нашої країни. Технічний прогрес дає можливість сконцентруватися на творчій стороні бізнесу, а монотонний алгоритм заповнення різних даних – залишимо спеціальним платформам.

обратная связь
Остались вопросы?
Наши юристы проконсультируют Вас по всем интересующим вопросам